Thursday 26 May 2011

pangkat, darjat jawatan. Mengapakah??

Assalammualaikum.

Pertama sekali, sila jangan gelak bila baca entri ni. Nampak kebudak-budakan sikit. Hahaha. Saya pun nak gelak pulak. Saya saja wat cam gini. Bosan kan. Kebetulan hari ni ada exam seni. Agak Jeles tengok students melukis. Lalu saya pun mencuba bakat yang tak berapa nak berbakat. (memang takde bakat langsung) Hahaha. Ngee~.

Sila tutup mulut dengan kain kalau nak gelak. Ditakuti mengganggu jiran sebelah kerana mungkin frekuensi bunyi gelak anda melebihi 1000Hz. 

Situasi ini sering berlaku pada zaman sekarang. Kebanyakan wanita sekarang, atau mak abah/mak ayah/ibu bapa/ibu ayah/mama papa etc mesti akan tengok dulu bakal calon suami anak mereka kan? Walaupun anak gadis mereka tu kerja takdelah hebat mana pun.

                                                                          Situasi satu :
Doktor






Situasi Dua :
Jurutera





Situasi Tiga :
Cikgu




Semuanya DITERIMA!! kan? kan? kan?

TAPI.......kalau......

Situasi Empat :

PENOREH GETAH



 Situasi Lima :

TUKANG SAPU   



Semuanya DITOLAK!! kan?kan?kan?

Realiti kehidupan.
Harta kekayaan tak penting. Yang penting hati. Saya? Boleh ke? Hehehe


Nota : 
  • Saya memang tak pandai melukis. Jadi jangan gelak.
  • Lukisan ini tidak ada kena-mengena dengan yang hidup ataupun telah mati.
  • Terima lah pasangan kita seikhlasnya.



+ raHsia teTap RahSia +
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment