Wednesday 11 May 2011

Jangan sesekali buat saya jatuh hati.

Assalammualaikum.

Tiba-tiba rasa nak tulis.
Jangan buat saya jatuh hati sebab sekali saya dah suka dan sayang, susah hati saya dibuatnya. Dan jangan juga buat saya terluka hati sebab sekali saya dah terluka, susah untuk saya sembuhkan luka itu.

Ya! saya memang keras hati. Dan perlu tahu kenapa saya jadi keras hati.
Tapi, saya juga manusia. Dan perlu tahu kenapa saya jatuh hati.

Tapi tak semudah itu. Hati saya bukan untuk di buat lap meja makan, dah pakai jadi kotor. Hati saya perlukan riben untuk dihiasi sebagai hati yang perlu di jaga sebab ianya sangat bernilai.

hati yang hitam, susah nak merahkan balik :P


Sekali hati ini berdarah, selama-lamanya akan tetap menitiskan darah.
So, beware of dog! Erk?!


+rahSia teTap RahSia+
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment