Monday 23 May 2011

Lelaki idaman semua wanita termasuk saya.

Assalammualaikum.

Hati atas air hari ni. Tapi tetap nak senyum. Hehehe.

Jom tengok ciri-ciri lelaki idaman saya. Erk, idaman wanita. (Saya wanita kan?) Hahaha.

Lelaki Satu : Hensem, Macho, Badan tegap a.k.a Sasa.
Contoh : Fahrin Ahmad


Lelaki Dua : Putih, Muka Jambu, Hensem..ke..hehe
Contoh : Dafi






Lelaki Tiga : Hitam Manis, Macho
Contoh : Azad Jazmin


Lelaki Empat : Hensem, Hidung Mancung, Kelakar
Contoh : Zizan


Lelaki Lima : Hensem, Putih, Pandai Ubat orang cara Islam, Baik
Contoh : Ashraff Muslim


Lelaki Enam : Hensem, Baik, Pandai Ngaji, Imam Muda
Contoh : Imam Muda Asyraff



Mana satu pilihan hati?
Kalau saya yang nombor 5 dan 6.
Sejuk Hati.
Kan? Semua perempuan pun nak macam tu kan?
Tapi, apapun, terpulanglah pada pandangan masing-masing. :)


Nota : Saya minat semua dalam gambar kecuali lelaki nombor dua. Haha. Jahat! Maaf peminat Dafi.



+raHsia teTap RahSia+
.:: What comes is better than what came before ::.

2 comments:

  1. hihi....tringat ciri-ciri lelaki idaman saya di suatu ketika dahulu :)

    ReplyDelete