Saturday 28 May 2011

menipu kerana terpaksa agar tidak tertipu.

Assalammualaikum.

Tipu dosa mati seksa.
Pernah dengarkan? Masa kecik-kecik (sampai besar) pun kita dok nyanyi lagu ni kan? Ngee~

Hehehe. Saya jahat kan. Menipu.
Tapi saya tipu bersebab. Sebab saya tak nak tertipu. Logik kan?
Untuk masa depan saya juga.

Tapi, hidung saya tak macam ni :)


Mesti anda semua nak tahu apa kan?
Tak perlu cerita semua. Yang saya hanya boleh bagi tahu. Saya tipu sebab tak nak orang tu menunggu saya. Mengharap pada saya. Hahahaha. Saya tak boleh. Sebab sikap dia. 

Okey. Tu je boleh cerita. Hahaha. Baik tak payah taip. Buang karan. Ngee~

semua pun pernah menipu kan? :)  





Nota :

  • Jangan menipu. Berdosa. 
  • Saya harap tak ada lagi macam ni lepas ni. Saya kah yang bersalah?







+ raHsia teTap RahSia +

.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment