Tuesday 10 May 2011

Kau kata yang bukan-bukan kau memang tak tahu malu.

 Assalammualaikum.
Title di atas sungguh menyeramkan. Mesti rasa macam nak tutup muka dengan kain sampai mati lemas. Merepek lagi. Hehehe.

Entri kali ni macam teruk sikit kan bunyinya. Teruk banyak kot?
Hmmmm. Ada orang kata yang bukan-bukan pada saya ke?Ish ish ish. Teruk sungguh. Ikuti kisah di bawah. Baca sampai habis sambil mulut terkatup. Jangan terlopong, nanti masuk lalat. Kisah ini ada kena-mengena dengan yang hidup. Siapa? Biarlah rahsia.

XY : Awak, hari tu saya mimpikan awak.
XX : Oh, yeke? Mimpi apa?
XY : Tak payah cerita la. Mesti awak tak nak dengar.
XX : Kenapa? Mimpi yang teruk ke? Mimpi yang bukan-bukan?
XY : Kalau saya cerita mesti awak malu dan tak suka dengar. 
XX : Adeh! Ni mesti mimpi yang bukan-bukan ni.
XY : Sebab tu la saya malas nak cerita. Awak nak dengar ke?
XX : Cerita je la. Mimpi apa?
XY : Saya mimpi saya tido dengan awak dan buat ehem-ehem. Saya tak nak cerita lebih-lebih dah.
XX : Adeh! macam mane boleh mimpi macam tu?
XY : Ntahla awak. Rasa macam mimpi budak baru nak baligh. Hehe.

Amacam? Teruja? Ini kisah benar. Sangat menakutkan. Yang menakutkan XY itu sudah berumur 27 tahun.

Saya tak tahu la apa niat dia. Dia memang takde niat nak XX tu fikir yang bukan-bukan. Entahla. Motif XY itu tidak dapat dipastikan secara sahih.

Nota : Sangat takut dengan orang sebegini. Huhu.



+ raHsia teTap RaHsia+
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment