Thursday 30 June 2011

Kepala saya berputar 360 darjah

Assalammualaikum.

Neno neno neno neno neno. (Bunyi Ambulans)
Saya sangat pusing. Sangat pening. Sangat sakit kepala. Aduh.
LETIH!
Serius! Sangat letih. Kerja tak berhenti-henti mengalir macam air. Tak sempat nak buat benda lain. ( Tapi, edit blog sempat pulak ye?) Kikiki.

Sedang menguruskan pertandingan nyanyian untuk hari esok. Adoii. Lagu etnik? Tak tahu lah macam mana.
Etahlah, nak cerita macam mana pun tak tahu.
Tapi, sangat-sangat TENSION okey!

Dahlah macam-macam masalah yang kena hadapi. Tak boleh nak lari dah. Pening betul.
Kepala saya pun berputar lagi. Nasib baik boleh guna lagi. Kalau mereng, habislah. Hahaha. (Tengok! macam dah mereng je ni!)

Aduhai lah nasib....
Kerja.
Kerja tambahan.
Kerja tambahan yang berlambak-lambak.

Jiwa.
Jiwa kacau.
Jiwa yang rasanya macam sedang berbuat jahat.

Perasaan.
Perasaan yang berbelah bagi.
Patutkah perasaan itu? Blur...

Kacau.
Kena kacau.
Kena kacau oleh mambang ntah yang datang dari planet mana.

Mereng.
Tidak! Saya tak nak mereng!
(apa saya merepek ni)

Ok.
KO.

Sedang berjalan-jalan dengan kepala yang berputar-putar bagai puting beliung.
Neno neno neno neno.

SAYA TAK OKEY.
Sekian.
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment