Tuesday 21 June 2011

Follow me?

Assalammualaikum.

Setiap langkah saya, pasti dia juga melangkah. Saya ke tepi, dia pun sibuk-sibuk nak ke tepi. Saya pergi kat tengah dewan, eh! Tiba-tiba pun dia ada kat situ sebelah saya. Saya duduk kat kerusi, dia pun datang sambil sengih-sengih. Saya pergi kat checkpoint sini, dia pun ikut juga. Saya pergi tengok-tengok kumpulan ni, eh, dia pun nak tengok-tengok kumpulan yang sama juga. 

Saya duduk kat situ, tiba-tiba, dia dah ada kat sebelah. Saya sedang syok-syok tengok gambar, eh? Dia pun nak kongsi tengok. Saya pegang apa-apa, dia pun nak tengok apa yang saya pegang. Setiap saat, mesti akan pesan perkara yang sama. Saya rasa dekat 1000 kali juga dengar. 

Saya kemas-kemas meja tepi dewan, dia datang juga. Saya kemas bahagian depan dewan, adeh! dia pun kat situ.

"Cikgu mana satu isteri cikgu? Yang ini ke?" Budak kecil ini mengganggu suasana.

Saya sibuk mengemas. Dia sibuk senyum lebar. Mana saya pergi dia ada.

Hari ini, dia ikut saya dari belakang pula. Aiyak! Ada jalan dekat nak balik bilik, kenapa mesti ikut jalan jauh?

Terima Kasih teman saya sampai kereta okey!

lalala~
 

Nota Ky : Kadangkala, terfikir, kenapa, ianya hanya datang sekadar untuk sementara waktu. :)


+ raHsia teTap RahSia +

.:: What comes is better than what came before ::.

6 comments:

  1. err... kurg fhm sbnrnyer. di ekori cg lelaki ker or sape? sbb tetibe sebut psl bdk kecik.. =.='

    ReplyDelete
  2. hehehehe.
    what do u think sis?
    :P

    ReplyDelete
  3. hahaha. best ke?
    tapi nnt org lain akan pk yg bukan2.
    =)

    ReplyDelete
  4. hahaha.. cg laki eh? ehhh nape delete fb?? lost contact suda.... :(

    ReplyDelete
  5. hahaha. =p
    fb tu..ade probs skit la kak. mls nk bkk dh. hehehe.

    ReplyDelete