Tuesday 28 June 2011

zaman dahulu kala. Di kala remaja.

Assalammualaikum.

Tadi tiba-tiba rasa nak buka akaun friendster. Hahaha. Still hidup lagi. Teruja.
Baca semula komen-komen kawan-kawan, rasa kelakar pulak.
Rindu betul. Hehe.
Perangai masing-masing nampak sangat kebudak-budakan. Comel!





Untuk lebih jelas, sila klik pada gambar.

Kawan-kawan, korang ingat lagi tak? Hahahaha.


Nota Ky : Betul kata orang, segala apa yang pernah berlaku dalam hidup kita, tak kiralah yang manis atau pahit pada masa itu, akhirnya akan jadi manis apabila di kenang beberapa tahun yang mendatang.


+ raHsia teTap RahSia +

.:: What comes is better than what came before ::.

5 comments:

  1. kelaka sangat...rindu nya waktu-waktu itu...huhu~ Kalau laa masa boleh diundur balik, kan. Alangkah best nya... :(

    ReplyDelete
  2. betul tu yang.
    paling tak blh blah yg ko bg aku penguin tu nani.
    hehehe. pstu, ko ngn asma buat trademark utk aku.
    aku rindu weih. rindu giler!!

    ReplyDelete
  3. hahaha...itu laa pasal...sbb ko yg stat dulu, bagi aku gmbar apa tah, singa kut, ke apa tah..tu aku balas balik! ekekeke~ Rindu wei....zmn x ckop umo...tambah2 kt korang laa tmpat aku citer angan2 aku, ingat x? Fitri unic...muahahaha!

    ReplyDelete
  4. hahaha. tulaa. sampai kitorang ni asl nmpk muka yg ala2 fitri unic cpt2 kitorag rs cm nak lari dr situ sbb takut ko angau. (rahsia kitorg nie) hahaha.
    ketako la kita ms kecik2 dulu. kikiki

    ReplyDelete
  5. oooo....baru ku tahu...hampeh :P
    pape pon, zmn kanak2 kt upm dulu tuu mmg sgt meriah dan best sangaaaatt...miss it damn much!

    ReplyDelete