Wednesday 22 June 2011

botak itu macho dan hensem

Assalammualaikum.

Hai ! hai ! hai !
Tajuk entri kali ni macam gempak je..kot? Hahaha. 
Secara jujurnya, saya memang suka tengok lelaki yang botak. Bukanlah botak licin macam Botak Chin tu..Tapi botak yang..entahlah. Tak pandai jelaskan macam mana. Tapi botak-botak pun nampak manis. Serius.

Lelaki idaman saya bukanlah yang hensem-hensem sangat macam Ashraf Muslim tu. Tak tahulah. Memang sejak sekolah, saya suka lelaki yang botak. Kalau tak percaya, bolehlah tanya pada kawan-kawan rapat saya. Diorang pun kadang-kadang pelik dengan saya. Hehehe.

Lelaki yang botak ni sebenarnya wajah diorang manis sangat. Lagi-lagi yang mata galak, kening lebat, ada janggut, auwwww! Mengancam You! 
Cuba korang tengok ni. 








Hensem kan? Manis je. Saya suka!!!!
Dia ni namanya David Trezeguet. Pemain bolasepak negara Perancis dan bermain untuk liga Italy untuk pasukan Juventus. Saya minat dia ni sejak zaman sekolah lagi. Sampai sekarang. Hehehe.

I love You :)

Jadi, siapa kata lelaki botak tu tak hensem? Kadang-kadang memang diorang ni nampak ganas skit, yelaa, botak kan..Tapi sebenarnya, diorang ada style, dan, pada saya, saya suka!


Nota Ky : Sedang menunggu lelaki botak seperti David Trezeguet ini datang meminang saya. Adakah? Hehehe.



+ raHsia teTap RahSia +

.:: What comes is better than what came before ::.

3 comments:

  1. xsudah ko ngn trezeguet ko dpd dulu eh koyun???dier da tua la babe...hehehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehe. tua-tua pun tetap hensem beb!
    oh! trezeguet ku!
    ngee~

    ReplyDelete
  3. hey, we're the same, sya pown suka ngan lelaki yg botak, so sexy XD

    ReplyDelete