Sunday 3 June 2012

Tabahlah wahai hati

Assalammualakum.

Lama tak update. Konon macam nak selalu update. Tapi, adoi, sangat sibuk. Ceh!
Tak banyak yang nak dikongsi. Almaklumlah, saya kan perahsia. (ceh, baik kau tak payah buat blog)- kata korang dalam hati. kan?kan?kan?

Sebenarnya, banyak sangat dugaan, masalah dan macam-macam yang saya kena lalui. Tapi, saya menguatkan semangat untuk melaluinya. Kalau dulu saya boleh tabah ( sampai kawan2 pun tak percaya), takkan sekarang saya nak mengalah pulak kan?

Hmmm, aik, mengeluh nampak? huhuhu. bukan mengeluh, tarik nafas tu. huhuhu

Just nak bagitau, hati saya gundah-gulana.
Sangat!

Tapi, saya gagahkan juga.

Setiap yang berlaku ni ujian dari Allah. Saya redha, saya terima.
Sebab, saya percaya dan yakin dengan apa yang Allah dah aturkan untuk saya.
Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.
Kena tabah! InsyaAllah



.:: What comes is better than what came before ::.

3 comments: