Wednesday 27 June 2012

Mabuk

Assalammualaikum and hye :)

Bulan Ramadhan dah tak lama lagi je akan tiba. Tahun ni bakal sambut Ramadhan sebagai seorang pelajar lgi. Rasanya dah 4 tahun saya puasa sebagai orang biasa. Hehehe. Rasa macam syok juga sambut puasa sebagai pelajar. Tapi, banyak dugaan. Lebih-lebih lagi bila jauh dari keluarga. Jauh ke? lalalala~

Apapun, yang penting, bulan ramadhan itu sendiri. Amalan yang kita bawa sepanjang Ramadhan. InsyaAllah, Ramadhan kali ni akan membawa banyak erti dalam hidup saya.

Sebenarnya kan, saya kan, rindu sangat kat seseorang. Saya rasa dia ade kredibiliti lelaki yang saya suka. "Kamu yang di hati". 
Hehehe 


Betul, semenjak 4 tahun yang lepas, dia saje yang berjaya meruntun hati. Adoiyai!
Mabuk!!!!

Tapi...
Saya taknak pasang harapan, impian or ape pun.

Ikutlah arus semasa.
Ajal, maut, ketentuan jodoh semuanya di tangan Allah.

:)
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment