Wednesday 14 March 2012

lama

Assalammualaikum

wow! dah lama betul saya tak update blog. Sebenaqnya..err, tercakap utagha pulak. Since dah kawan sekelling saya sekarang ini semuanya mai dari utagha, saya jadi seronok pulak guna bahasa depa. Hehehe.

Sebenarnya, hari tu saya lupa password. Actually tak lupa, don't know why the moment I entered my password, dia kata salah.

Sekarang dah boleh pulak. Tak sangka boleh update blog lagi!

Actually, quite busy sekarang ni sebab I become students again! Oh..I will sure you all tak akan percaya if I show you my latest picture. ( Have I ever show my picture?) Ahaks :P

Saya memang tersangat nampak seperti budak sekolah tingkatan 3 okey. Hahaha. That is what my friend have told to me.

Okeylaaaa. Tak mau cerita panjang.

Bye!
.:: What comes is better than what came before ::.

2 comments:

  1. miss you,babe.
    lepas ni rajin2 la update ye. =)

    ReplyDelete
  2. hehe. ade org rindu kite. kite pun rindu nk baca blog dia yang puitis tu. tapi kan, kite slalu je bkk blog awk. :)

    update selalu? hehehe. insyaAllah klu tak bz dgn assignment yg berlambak.

    ReplyDelete