Tuesday 12 July 2011

ungu

 Assalammualaikum.

Orang dok sibuk cerita pasal BERSIH. KUNING. Saya nak cerita pasal Ungu.
Kenapa ungu? Kerana ungu cantik. Hahaha.
Kenapa saya gelak. Sebab peristiwa ungu yang agak comel, namun salah di sisi undang-undang.
Ok, saya merepek lagi.

Ungu.
Beliau suka sebab beliau memang suka. Suka apa? Suka sibuk-sibuk pasal saya.
Beliau asyik cakap, " Baju kita sama lah hari ni". Ye, saya nampak. Tak payah cakap saya dah nampak.
Hmmm..beliau,beliau,beliau...

Saya? Saya cuma fikir, macam mana nak lari dari beliau.

Okies. Bye!

RtR :)
.:: What comes is better than what came before ::.

8 comments:

  1. ssh btul jd org comel ni..... haha

    ReplyDelete
  2. haha. comel la sangat kak.
    rimas2.

    ReplyDelete
  3. mungkin sesuatu yang berlaku tu ada sebabnya.. =)

    ReplyDelete
  4. huhu. cik mimi, mungkin. Tapi, apa yang bakal berlaku disebalik apa yang sedang berlaku sekarang mungkin akan memberi kesan yang amat mendalam pada saya, beliau dan orang lain.
    :)

    ReplyDelete
  5. terkadang proses dalam menyelesaikan masalah itu yang mematangkan kita;tidak kepada keputusannya.be strong,babe.semoga dipermudah segala! =)

    ReplyDelete
  6. itulah. persoalan paling besar dalam diri saya sekarang ialah macam mana nak menyelesaikan masalah yang berlaku sekarang ini.
    banyak hati pasti terluka.
    insyaAllah..cuba untuk mencari keputusan yang paling baik.
    :)

    ReplyDelete
  7. kita fitrahnya dilahirkan tak sempurna.
    Takkan pernah mampu menjaga hati semua.
    Cuma lakukan mana terdaya.
    InsyaAllah,
    semua yang berlaku ada hikmahnya.
    Pada kita atau pada mereka.
    Semua rencah kehidupan.
    Kalau tak merasa pahit;
    bagaimana kita boleh menyatakan manis itu nikmatnya berganda?
    Good luck.sorry membebel panjang pulak.
    Chill babe. =)

    ReplyDelete
  8. insyaAllah.
    Sedang mencuba memberi yang terbaik untuk semua orang.
    Kadang-kadang rasa tak boleh nak lari dari 'perkara' yang menjadi persoalan itu.
    Perasaan bersalah selalu ada, tapi tetap juga berlaku.
    Entahlah. Dah gila agaknya. :P

    ReplyDelete