Tuesday 8 March 2011

gatal + miang ~~

berdasarkan tajuk di atas, saya seperti nama di atas. hahahaha. salah!
tajuk cerita nie takde kena mengena dengan yang sedang tido ataupun tgh men facebook. kwangkwangkwang.
sebenarnya......
saya sedang mengalami alahan yang sangat teruk. teruk ke? hahaha. takdelah. sikit je. tapi, teruk jugak la. haish! ape yg saya merepek ni. senang cerita, teruk jugak la alahan tu. gatal + miang + merah2 (nasib tak hijau) + bengkak2. kesian kn kat saya. ngehngehngeh. :P
ni semua gara-gara makan udang. nak wat cmne, udang tu sedap laaaa. mak masak plak sedap. pehhhh! mabeles giler a! hehehe. so, mak! pasni say no to udang! UDANG. hahaha.
habes melayang + terbang + flying without wings DUIT saya arini. RM 15 tu. tak banyak?? BANYAK ok!!. boleh wat mkn kat kantin skola selama seminggu tau!!! huhuhu. tapi, PADAN MUKA saya la kan. dh tau xleh mkn, nk mkn gak. haaaaa!! tanggung la sendiri. kwangkwangkwang. :P
skang ni tgh bertarung dgn keGATALan yang menimpa diri ini. bisa nye!!!
harap-harap esok okey la sikit. huhuhu. harap-harap!
wokeh lah! takde ape lagi nk cerita. so, nasihat saye ( cess,cm bagus je) jgnla mkn udang. hahahaha.

~ raHsia teTap RahSia ~
.:: What comes is better than what came before ::.

No comments:

Post a Comment